همسفرم

 

همـــــــــــــــــــنفــــــســــــــــــــــم

چطور بگم که وجود تــــــو ...

گرمای صدای دلنشین تــــــــــو...

عطـــــر خوشـــــایند نفس های تو...

به من نفس میبخشه لحظه ب لحظه...

چــــطور بگم که این دل بی طاقتم هر دم بهانه ی تو را میگیرد...

چطور بگم که دستانم دستان پر از مهرت را میخواهد...

ای تنهاترین ستاره ی آسمان زندگی من...

ای همدم تمام بی کسی های من...!

پشت پنجره ی این دل همیشه تنهام!

لحظه به لحظه انتظارت را می کشم...

تا با آمدنت دل بی قرارم را ارام کنی...

من به آرامــــــــــش تــــــــــو ایمان دارم عشقم....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, | 21:4 | نویسنده : ♥ عــشــقــم و خــودم دوتایــی ♥ |